Balın dozunu kaçırınca hastanelik oldu
Zonguldak'ın Kilimli ilçesinde bir kişi yediği balın dozunu kaçırınca hastanelik oldu.Alınan bilgiye göre, Kilimli...
Zonguldak’ın Kilimli ilçesinde bir kişi yediği balın dozunu kaçırınca hastanelik oldu.
Alınan bilgiye göre, Kilimli ilçesinde yaşayan bir kişi balın dozunu kaçırınca acı baldan zehirlendi. Kilimli Semt Polikinliğine götürülen şahıs buradaki tedavisinin ardından 112 sağlık ekiplerince ambulsnsa alınarak Atatürk Devlet Hastanesi’ne sevk edildi.