ERDEMİR'DE SÖZLEŞME GÖRÜŞMELERİ BAŞLADI
Türk Metal Sendikası ile Türkiye Metal Sanayicileri Sendikası arasında Erdemir'de çalışan işçileri kapsayan toplu iş sözleşme görüşmelerinde ilk oturum yapıldı.
Türk Metal Sendikası Genel Başkan Yardımcısı Yusuf Ziya Odabaş, 30. dönem toplu iş sözleşme görüşmelerinde ilk oturumun yapıldığını görüşülen 20 idari maddenin kabul edildiğini açıkladı.
Odabaş'ın açıklaması şu şekilde:
"Erdemir’in 30. Dönem Toplu İş Sözleşmesi 1. Oturumu, MESS’in İstanbul ofisinde başarıyla gerçekleştirildi. Toplantıda, 20 idari madde görüşülerek kabul edildi. Bu önemli gelişme, üyelerimize ve Türk işçi sınıfına hayırlı olsun. Yapılan görüşmelerin, işçi haklarının korunması ve geliştirilmesi adına önemli bir adım olduğunu düşünüyoruz. Toplantının sonuçlarının, tüm taraflar için olumlu ve verimli olmasını temenni ederiz."