Esnaf için Ankara'ya gidiyor

­Zonguldak Belediye Meclisi'nde işyerlerinden kira alınması ya da yarısının alınması yönündeki önerge gündeme alındı ancak Plan ve Bütçe Komisyonu'nda reddedilmişti.

­Zonguldak Belediye Meclisi'nde işyerlerinden kira alınması ya da yarısının alınması yönündeki önerge gündeme alındı ancak Plan ve Bütçe Komisyonu'nda reddedilmişti.

Zonguldak Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanı (ZESOB) Muharrem Coşkun, belediyenin bütçesi dar olduğunu belirterek işyerleri için yeni bir genelge beklediklerini ifade etti.

Çoşkun, esnafın borçları için Perşembe günü Ankara'da toplantıda taleplerde bulunacağını ifade etti.

Muharrem Coşkun, konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı;

"Zonguldak Belediyesi'nin gelirleri belli. Pandemi döneminde Zonguldak'ta en fazla hizmet yapan katkı yapan bir kurum Zonguldak Belediyemiz. Tabii bunun için biraz da maddiyat gereliyor. Esnaf olarak durumumuz iyi değil ve katkı yapamıyoruz belediyeye. Cumhurbaşkanımızın ve İçişleri Bakanlığımızın bir genelgesi ile çözülecek bir konu. Bence belediye başkanımızın o konudaki fikirleri doğrudur." dedi.

Sadece belediyenin değil şahıslara ait işyerlerine de indirim yapılmasını beklediklerini belirten Coşkun "Burada sadece belediyede değil özellikle özel sektörde yani şahısların kiralarında da indirim bekliyoruz. Sadece belediyeden beklemek yanlış olur" dedi.