Hamdi Uçar, Halil Posbıyık'a göndermede bulundu!!!

AK Parti Zonguldak Milletvekili Hamdi Uçar, Şahinde Hayrettin Yavuz Bilim ve Sanat Merkezi'nin resmi açılışı öncesi yaptığı konuşmada Ereğli Belediye...

AK Parti Zonguldak Milletvekili Hamdi Uçar, Şahinde Hayrettin Yavuz Bilim ve Sanat Merkezi'nin resmi açılışı öncesi yaptığı konuşmada Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık’a göndermede bulundu.

Kdz. Ereğli’de Şahinde Hayrettin Yavuz Bilim ve Sanat Merkezi'nin resmi açılışı öncesi konuşma yapan AK Parti Zonguldak Milletvekili Hamdi Uçar, Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın geçtiğimiz hafta Erdemir’in tablet dağıtma töreninde sarf ettiği; “Ereğli’nin Kaymakamlık binası yok, kirada. Ereğli’nin Emniyet Müdürlüğü binası yok kirada ve hiçbir hareket yok. Tersanelerde zor durumdayız. Bize tam bir destek verilmiyor. Dört gözle sayın bakanımızı bekledik ama 20 dakikalık yola maalesef yöneticiler buraya getirmediler. “sözlerine atıfta bulunarak cevap verdi. Uçar yaptığı konuşmada şunları söyledi; "Özellikle Ereğli ilçemizde önümüzdeki günlerde kamu yatırımları olarak sık bir araya geleceğimizi düşünüyorum. İnşallah altyapıları yapıldı. Bu projelerimizin temel atma törenleri ve açılış törenlerinde birlikte olacağımızı ifade etmek istiyorum. Zonguldak ilimize hükümetimizin yapmış olduğu çok önemli yatırımlar var. Sık sık bakanlarımız şehrimize geliyor, ziyaret ediyor. Her ne kadar bakanlarımızın Ereğli’ye gelmediği konusunda sitem eden arkadaşlarımız olsa da, bakanlarımız bundan sonra da Ereğli’mize de, Zonguldak’ımıza da sık sık gelerek; bu yatırımlarımızın yerinde görülmesi, temel atma törenleri, açılış törenleri gibi bir takım faaliyetlerimizde hep beraber birlikte olacağız. Yeter ki; biz birlik ve beraberliğimizi koruyalım. Böyle zor, sancılı, sıkıntılı günlerde kavga etmeden, çatışma yaratmadan şehrimizi bölgemize sahip çıkarak bu anlayışla, bu zihniyetle hareket edelim. İnşallah Zonguldak’ımız bir takım çevrelerin eleştirdiği gibi değil, bundan sonra göç veren değil göç alan il olarak gündeme gelecek. Çok kısa süre içerisinde inşallah şehrimiz hak ettiği yere gelecektir."