Hastane yemekhanesinde görevli 3 kişinin testi pozitif çıktı

Zonguldak'ın Ereğli İlçesi Devlet Hastanesi yemekhanesinde görevli 3 kişinin Corona Virüs testi pozitif çıktı.Yemekhane sorumlusu,...

Zonguldak’ın Ereğli İlçesi Devlet Hastanesi yemekhanesinde görevli 3 kişinin Corona Virüs testi pozitif çıktı.
Yemekhane sorumlusu, Aşçı ve bir personelin testi pozitif çıkınca hastane yönetimi alarma geçti. Gerekli önlemler hemen alındı.