Hastane yemekhanesinde görevli 3 kişinin testi pozitif çıktı
Zonguldak'ın Ereğli İlçesi Devlet Hastanesi yemekhanesinde görevli 3 kişinin Corona Virüs testi pozitif çıktı.Yemekhane sorumlusu,...
Zonguldak’ın Ereğli İlçesi Devlet Hastanesi yemekhanesinde görevli 3 kişinin Corona Virüs testi pozitif çıktı.
Yemekhane sorumlusu, Aşçı ve bir personelin testi pozitif çıkınca hastane yönetimi alarma geçti. Gerekli önlemler hemen alındı.