Karantinadaki Hasta Fenalaştı...Hastaneye Kaldırıldı...

Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde Korona Virüs testi pozitif çıkan ve evinde tedavi gören bir kişi, fenalaşması üzerine yakını sağlık ekiplerine haber verdi. 112 ekipleri tedbirli bir şekilde...

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde Korona Virüs testi pozitif çıkan ve evinde tedavi gören bir kişi, fenalaşması üzerine yakını sağlık ekiplerine haber verdi. 112 ekipleri tedbirli bir şekilde N.K yı hastaneye kaldırdı.

Olay ilçeye bağlı Kırmacı Mahallesinde meydana geldi. Alınan bilgilere göre daha önce rahatsızlanarak hastaneye giden ve COVİD-19 testi pozitif çıkan N.K tedavisi için evine gönderildi. Evinde Filyasyon da olan N.K saat 17.40 sıralarında fenalaştı. Fenalaşan N.K'yi gören yakınları 112 ekiplerine haber verdi. Adrese gelen 112 ekipleri N.K yi hastaneye kaldırdı. N.K. COVİD polikliniğinde tedavi altına alındı.