Orman işletmede 2 personel Pozitif çıktı… Önlem alındı…
Zonguldak'ın Ereğli ilçesi Orman İşletme Müdürlüğü'nde 2 personelin yapılan Koronavirüs testinin pozitif çıktığı...
Zonguldak’ın Ereğli ilçesi Orman İşletme Müdürlüğü’nde 2 personelin yapılan Koronavirüs testinin pozitif çıktığı öğrenildi.
Orman İşletme Müdürlüğü’nde görevli iki personelin Koronavirüs testlerinin Pozitif çıkmasının ardından Orman İşletme Müdürlüğü tarafından testleri pozitif çıkan personellerin temas ettiği kişiler tespit edilerek karantina altına alındıkları öğrenildi. Ayrıca Orman İşletme Müdürlüğü içinde ve çevresinde dezenfekte çalışmasının da yapıldığı, konuyla ilgili gerekli önlemlerin de alındığı alınan bilgiler arasında yer aldı.