Şeker komasına giren kadın hayatını kaybetti

Zonguldak'ta 44 yaşındaki 1 çocuk annesi Başak Algan girdiği şeker koması sonucu yaşamını yitirdi.

Zonguldak’ta 44 yaşındaki 1 çocuk annesi Başak Algan girdiği şeker koması sonucu yaşamını yitirdi.

44 yaşındaki Başak Algan’ın evde aniden fenalaşarak hastaneye kaldırıldığı ancak yapılan tüm müdehalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Başak Algan’ın cenazesinin bugün öğlen namazının ardından Belediye Asri Mezarlığında toprağa verildiği öğrenildi.