Ticari taksi logarın içine düştü...

Zonguldak'ta ticari araç belediyeye ait açık olan logarın içine düştü.

Zonguldak’ta ticari araç belediyeye ait açık olan logarın içine düştü.

Alınan bilgiye göre olay, saat 19:45 sıralarında Gazipaşa Caddesi BKM önünde meydana geldi. İddiaya göre, 67 T 0230 plakalı ticari taksinin sürücüsü Y.Ç., seyir halinde ilerlerken aracı bir anda kapağı açık logarın içine düştü. Sağ tekerliği açık olan logarın içinde kalan ticari araç bir müddet sonra vatandaşların da yardımı ile logarın içinden çıkarıldı. Ticari aracın sürücüsü Y.Ç., yaşanan olay sonrası Pusula’ya konuşarak, “Seyir halinde ilerlerken bir anda logarın içinde bulduk kendimizi ne olduğunu anlayamadık. Araçtan inip baktığımızda logar kapağı açılmış şekilde duruyordu. Kimisi kapan kırıldığını söylüyor ama bizde hiçbir şey anlamadık” dedi.