Karadeniz Ereğli Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu'nun Ereğli'de artan vefat ve vaka sayılarına işaret ettiği " Kimse bu durumun ciddiyetinin farkında değil. Bu işin şakası yok, geldiği zaman götürüyor" açıklaması gündemdeki yerini korurken ilçede yeni vakalar görülüyor..Garanti Bankası’nın Kdz.Ereğli Yalı Caddesi’ndeki Merkez Şubesi, “Koronavirüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında” 2. kez kapatıldı.Daha önce 3 Eylül’de bir personelin Covid-19 testinin pozitif çıkması nedeniyle 14 gün tedbir amaçlı olarak kapatılan banka şubesi, bu kez 3 personelde görüldüğü ileri sürülen vakalar nedeniyle bir kez daha kapatıldı.Bu gelişme sonrası banka personelinin yanı sıra personel eşleri ve aile bireylerinin de tedbir amaçlı karantinaya alındığı öğrenildi.Bankanın merkez şubesi 5 Ekim’e kadar kapalı tutulacak.Banka Ereylin AVM karşısındaki şubesinden hizmet verecek.










