Saha ekiplerinden gelen geri bildirimler şirket yöneticilerince not alınarak benzer durumlara karşı alınacak tedbirler masaya yatırıldı.Başkent EDAŞ yöneticileri Ocak ve Şubat aylarında Zonguldak’ta yaşanan yoğun kar yağışı ve fırtınada enerji sağlamak için görev yapan mühendisler ve saha ekipleri ile bir araya gelerek afet süresince edinilen tecrübeleri değerlendirdi.Başkent Elektrik Dağıtım AŞ (Başkent EDAŞ) yöneticileri ile saha ekipleri Ocak ve Şubat aylarında, Zonguldak’ta etkili olan yoğun kar yağışı kaynaklı elektrik kesintileri süresince verilen mücadelede, elde edilen tecrübeleri değerlendirmek üzere Zonguldak’ta bir araya geldi.Toplantıya, Enerjisa Dağıtım Şirketleri Genel Müdürü Süleyman Samsa, Saha Operasyonları Grup Direktörü Oğuzhan Özsürekçi, Başkent Dağıtım Direktörü Cuma Küçük, Başkent Kuzey Dağıtım Operasyonları Bölge Müdürü Mehmet Cemal Amucaoğlu, Zonguldak Dağıtım Operasyonları Müdürü Onur Altunbaran’ın yanı sıra şirketin afetlemücadele verenmühendis ve saha ekipleri katıldı.Covid-19 tedbirleri çerçevesinde gerçekleştirilen toplantıda şirket yöneticileri, arızaların giderilmesi süresince özveri ve dikkatle çalışan Başkent EDAŞ ekiplerineteşekkürlerini iletirken, saha ekipleri ile mühendislerin edindiği tecrübeleri dinledi ve geribildirimlerini detaylı şekilde not aldı.Yoğun kar sonucunda yerel yönetimler tarafından yolların açılamaması durumunda,kepçe kiralaması uygulamasına ek olarak oluşan arızaların daha hızlı tespitinde kullanılan kar araçlarının çeşitlendirilmesi ve çoğaltılması kararlaştırılan toplantıda, fırtına nedeniyle kopan hat ve yıkılan direklerin hasar sebepleri detaylıca masaya yatırılarak, benzer olayların tekrarlanmaması içinyapılacak yatırımlar değerlendirildi.Ayrıca enerji hatlarının yakınında bulunan ve hatların üzerine devrilerek kesintiye neden olan ağaçların budanması konusunda, yerel otoriteler ve halkla geliştirilebilecek işbirliği olanakları konuşuldu.

- İHA çeşit ve sayısı artırılacak













