Tüketici Hakları Derneği Zonguldak Şube Başkanı Ali Topaloğlu, Özel Halk Otobüsleri Şitketi işletmecisi ile Zonguldak Belediyesi arasında yaşanan gerginlikle ilgili yaptığı açıklamada, “Belediye halka kaliteli ve ucuz taşımacılık hizmeti vermek zorundadır” dedi.Zararı vatandaşı bağlamadığını ve Belediyenin bahane üretmeden derhal taşımacılık yapması gerektini belirten Ali Topaloğlu; “Zonguldak Belediyesi ile taşımacılık hizmeti veren şirket arasında yaşanan kayıkcı kavgasının faturasını halk vermekte. Uzun yıllardır taşımacılık hizmeti veren şirket her ihale öncesi zarar ettiğini söylemekte ancak Ali Cengiz oyunları ile ihaleyi almaktadır. Kardeşim zarar ediyorsan neden ihaleye giriyorsun ihaleyi almak için herşeyi yapıyorsun. Zararın vatandaşı bağlamaz vatandaşa hizmeti verecek olan belediyedir. Vatandaşın muhatabı belediyedir ve belediye gerekirse araç kiralayarak vatandaşı taşımak zorundadır. 65 yaş üstü ve engelli vatandaşları bedava taşıyacaktır. Zonguldak belediyesi hiç bir bahane üretmeden derhal taşımacılık yapmalıdır” diye konuştu.










