Zonguldak’ta corona virüs kuralları kapsamında maske kullanmayan 3 gence polis ekiplerince ceza uygulandı.Alınan bilgiye göre, Yayla Mahallesi Fener Semtinde dondurma yiyen ve maskesiz dolaşan R.K., M.K., F.A.’ya polis ekiplerince yapılan uygulamada kurallara uymadıkları gerekçesiyle ceza kesildi.














