Yapılan asfalt çalışmaları sırasında başta trafik sıkıntısı olmak üzere oluşan geçici sıkıntılardan dolayı özür dileyen Posbıyık, şunları söyledi:“Asfalt çalışmalarına başladık. Sıcak asfalt döküyoruz. Bu süreçte trafik aksıyor, halkımıza rahatsızlık verdiğimizi düşünüyorum ama sıkıntı çekmeden rahata ulaşmak mümkün değil.15 bin ton sıcak asfalt, 70 bin metrekare emisyon asfaltCehennemağzı Mağaralarına kadar bu çalışmamız devam edecek. Sıcak asfaltı 15 bin tona kadar çıkaracağız. 70 bin metrekareye de emisyon asfalt yapacağız. Ören Mahallesi gibi çok çıplak alanlara o asfaltı dökeceğiz.Halkımız gibi belediyelerde ekonomik sıkıntıdaEkonomik ortam sıkıntılı. Belediyeler de sıkıntılı, tahsilatlarda zorlanıyoruz ama Ereğli Belediyesi her türlü fedakarlığı yapıp hem sıcak asfalt hem emisyon asfalt çalışması yapıyor. O bakımdan çok mutluyuz. Çalışmalar Ereğli’mizi bir kat daha rahatlatacak ve güzelleştirecek. Ereğli’ye hayırlı uğurlu olsun.”










