Zonguldak’ın Ereğli İlçesi Devlet Hastanesi yemekhanesinde görevli 3 kişinin Corona Virüs testi pozitif çıktı.
Yemekhane sorumlusu, Aşçı ve bir personelin testi pozitif çıkınca hastane yönetimi alarma geçti. Gerekli önlemler hemen alındı.

Yemekhane sorumlusu, Aşçı ve bir personelin testi pozitif çıkınca hastane yönetimi alarma geçti. Gerekli önlemler hemen alındı.









