Zonguldak’ta bir kadın ilaç içerek canına kıymak istedi. Alınan bilgiye göre, Merkez Terakki Mahallesi Gazipınar Sokak'ta bir kadın ilaç içerek intihar girişiminde bulundu. Genç kadının durumundan endişelenen ailesi durumu 112 sağlık ekiplerine bildirdi. Olay yerine kısa sürede ulaşan ekipler kadını ambulansa alarak Atatürk Devlet Hastanesi 'ne kaldırıldı.













