Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde Çarşamba günü 1, dün ise 2 kişinin hayatını kaybettiği Ereğli’de yoğun bakımda bulunan bir kişi den daha vefat haberi geldi.İlçenin Süleymanlar mahallesinde ikamet ettiği öğrenilen 66 yaşındaki kadın S.Ç hayatını kaybetti.Ereğli Devlet Hastanesinde yoğun bakımda bulunan 6 hastadan biri olduğu öğrenilen S Ç’nin vefatı kayıtlara bulaşıcı hastalık olarak geçti.Ereğli’de Çarşamba gününden bu yana aynı hafta içinde 4. vefat gerçekleşti. İlçe de sürecin başından bu yana görülen vefat sayısı 8’e ulaştı.










